24/7 hädaabi kateldele ja küttesüsteemidele

Katla rike ei küsi kellaajast. Kui küte kaob või süsteem annab veateadet, helista Pism Hooldus OÜ hädaabi numbrile – reageerime kiiresti.

24/7 katla hädaabi

Millal kasutada 24/7 häдаabi?

Helista meile kohe, kui olukord on kriитiline ja ei kannata ootamist.

Täielik kütte puudumine külmal ajal

Kodu või äripind on jäänud külmaks ning süsteem ei käivitu.

Ohtlik lekkimine

Veesüsteemi või kütusetoru lekked, mis võivad tekitada lisakahju.

Öine ja nädalavahetuse rike

Kui remonti ei saa jätta järgmise tööpäevani, helista kohe.

Kiire reageerimine

Reageerime võimalikult kiiresti, selgitame olukorra ja otsustame, kas tegemist on hädaolukorraga.

Mida oodata hädaabikõnest?

  1. Kirjeldate lühidalt probleemi ja olukorra tõsidust.
  2. Selgitame, kas olukord on eluohtlik või kiireloomuline.
  3. Anname juhised, kuidas käituda enne meie saabumist (kui vaja, sulgeda gaas, elekter vms).
  4. Lepime kokku kohale tuleku aja ja võimalusel lahendame probleemi kohapeal.

Kui rike ei ole kriitiline, soovitame kasutada tavapärast remonditeenust või hooldust, et ennetada tulevasi hädaolukordi.

Teeninduspiirkond

Pism Hooldus OÜ 24/7 hädaabi teenus on suunatud eelkõige Tallinnale ja Harjumaale. Kokkuleppel tuleme abi andma ka teistesse piirkondadesse.

Tallinn ja Harjumaa, Eesti